Skip to content
March 16, 2013 / lastchange

En Yeni Stardoll Para Hilesi 2013

   ŞOK! ŞOK ! ŞOK! AÇILAN SAYFADAN MAİLİNİZİ YAZARAKÜYEOLUN VE

MAİLİNİZE 2013’ÜN EN SON ÇIKAN HİLESİ GELSİN.

TAMAMEN ÜCRETSİZ!

200million_starblogcom_official_image500_v1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Herkes bir istek ve umutla bu paragrafa bakmadan direk üstteki linke tıklamıştır.Hatta içinizden bazıları tıkladığında karşısına çıkan sitenin bir alışveriş sitesi olduğunu anlamadan E-mailini yazıp kayıt olmuştur.

Şimdi soracaksınız; Hile Yoksa Bizi Neden Kandırdın!

Aslına bakıcak olursanız ben sizi kandırmıyorum.Aksine aklınızı başınıza getirmek için böyle bir oyunu oynadım.Çünkü;

HİLE DİYE BİR ŞEY YOKTUR!!!

Hile aslında insanlarını umutlarını,zamanlarını hatta paralarını çalmak isteyen kişilerin uydurduğu bir şeydir. Lütfen bir düşünün ;Her nekadar İmkansız olsa da oyundaki para hilesini buldunuz varsayalım. Etrafınıza yayarmıydınız? Cevapların Çoğu hayırdır. Peki diğer insanlar neden böyle birşey yapsın.Demek istediğim şugerçekten hile olsaydı, Sitelerde Hilenin lafı bile edilmezdi😀

Bunları nerden mi biliyorum?;

İnanın bana bu tarz oyunları 10 seneden fazladır oynuyorum.Öyle bir şey olsa ilk ben bulur ve size haber vermezdim.Çünkü hileli bir oyun amacından çıkmıştır.Ben bunu kabullenemem, Bir oyunun zevki uğraşınca çıkar.Bu her oyunda geçerlidir. Çok oyun paranız olduğunu düşünün; Ya Sonra?…

Cevabı Koca bir HİÇ!  Artık oyundaki amacınız bitmiştir.Oyun artık sıradan giydirme tarzında bir Flash oyuna dönmüştür.Hani şu başta her malzeme ve kıyafetin verildiği…

Ben de başlarda sizin gibi hile arayıp dururdum.Ama birkaç sene sonra yaptığım aramanın zaman ve  emek kaybı olduğunu öğrendim.

Son Olarak Hala Hile İsteyenlere bir Tavsiyem Olacak;

En Güçlü Hile, Zekanız ve Azminizdir.Emek harcayarak birşeyleri başardınız mı , -Söz doğruysa- Tadından Yenmez🙂

Eğer normal yollardan Para kazanma tavsiyesi isterseniz Buyurun Bu Bağlantıdan Bakabilirsiniz!

Sevgiler ve Saygılarla. İYİ OYUNLAR!

<<ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYIN!

————————————————————————————————————————————————————

                                     SİTEYE DESTEK

Yazıyı Beğendiniz mi? O Halde Sitemize Destek OLun Ve Sizlere Daha iyi Hizmet verebilelim.Bunun İçin Sadece Resme Tıklayıp ÜCRETSİZ ÜYE OLmanız yeterlidir. Teşekkür Ederim!     destekrm

Leave a Reply

